Discovering "Anaba" spots
Discovering "Anaba" spots

概要

By dividing spots into four quadrants based on their "popularity" and "sightseeing quality", our study is aiming to discover the "Anaba" sightseeing spots with high sightseeing quality but low popularity. They are good choices for in-depth travel to enjoy the beautiful scenery and local culture.

産業界への展開例・適用分野

1. Develop fundamental technologies for automatically estimating a sightseeing spot's popularity and quality;
2. Promote the local revitalization and the development of tourism industry.

研究者

氏名 専攻 研究室 役職/学年
庄 晨熠 社会情報学専攻 吉川・馬研究室 博士2回生
瀋 憶珠 社会情報学専攻 吉川・馬研究室 修士1回生
GE MIN 社会情報学専攻 吉川・馬研究室 修士1回生
馬 強 社会情報学専攻 吉川・馬研究室 准教授
吉川 正俊 社会情報学専攻 吉川・馬研究室 教授

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